pátek, prosince 9

Weekly wishes 12-18.12.2011



Chtěla bych vám do nového týdne popřát hodně síly, protože vím že se vánoce blíží ohromnou rychlostí. Živě si dokážu představit ty, kteří dárky kupují na poslední chvíli. Zběsilé pobíhání po obchodech, rudé obličeje a z uší horká pára. Nesnáším když se z někým musím poprat o poslední světýlka ve výprodeji. A proto doufám, že vy už nakoupeno a zabaleno máte. 


1. Uspořádat si "filmovou noc". Neznám nic lepšího než si udělat tuny sýrového a máslového popcornu. :D Zabalit se do deky a podívat se na své oblíbené nebo nějaké nové filmy. Nechávat se unášet dějem romantických komedií. 


2. Je to krásné město v jakémkoliv ročním období. Ale navštívit vánoční Prahu je zážitek, který se mi nepodařil už hodně dlouho. Vdechnout tu atmosféru, dokoupit dárečky a jen tak se procházet městem. Už jen ten sníh nám chybí :)


3. Nastolit pořádek ve svém miláčkovi. Když jsem si svůj IPhone koupila, těšila jsem se jak to bude můj ráj, že si tam nahraji spoustu písniček a aplikací. Místo toho sem si tam stihla dát pár soundtracků z twilight ságy a tím to končí. Chudáček nemá ani pořádnou tapetu :D


4. Učit se, učit se a pozor... učit! Ano, taky jsem si myslela že takhle před vánoci ve se dá ve škole tak nějak polevit. Opak je pravdou. Díky tomu že sem ve škole chyběla pěknou fůru času mám co dopisovat. Jak sešity tak i testy. 


5. Předvánoční úklid jak má být. Zbavit se všeho co nepotřebuji a co už nikdy nevyužiji. Třeba někomu udělám radost :D Nebo vytvořím malý E-shop :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) neváhejte sledovat blog :)