pondělí, prosince 26

Co skrývám v kosmetické taštičce

Asi i vy máte svoje oblíbené kousky kosmetiky. Mezi ty moje patří zrovna tyto. Na rovinu říkám že sebou do školy,ani když jdu nakupovat kosmetiku netahám. Pro mě je to zbytečné, a snad nikdy se mi nestalo abych se šla někam na záchody přemalovat. Jakou používáte nejraději kosmetiku, nebo o jakou by jste si chtěli koupit. Já docela toužím po něčem od macu :)





* Make-up , korektor na unavenou plet' Úžasný makeup má v sobe zabudovaný štětec na roztírání, obličej je po něm hebký a dost toho zakryje. L'ORÉAL 
* rtěnka, a lesky nikdy sem rtěnky moc nepoužívala, tahle byla dárek je taková přirozená s trochou třpitu a dlouho vydrží. L'ORÉAL, H&M
* balzám, krém na ruce LABELLO,H&M
* štětec je dvojitý,ale každou část sem vám vyfotila zvlášť je na pudr,a makeup H&M 





8 komentářů:

  1. já si s sebou vzala asi jen 2x pudr a to zrovna když jsme měli tělocvik,jinak to taky neberu.:) líbí se mi lesky na rty.:)

    http://dreams-in-heart.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. pekné vecičky :) najviac by sa mi zišiel ten štetec..

    OdpovědětVymazat
  3. Máš vkus holka :) Po čem nejvíc toužím? Asi po pověstné paletce Sleek a chanel laku ! Jééje jééje :D Budu si muset počkat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty věcičky od L'ORÉAL vypadají zajímavě :) Já bych chtěla vyzkoušet kosmetiku od MAC a Chanel :)

    OdpovědětVymazat
  5. máš dobrou kosmetiku :) přírodní štětce jsou nejlepší ...

    OdpovědětVymazat
  6. Závist:). Já tam toho mám minimum:D

    OdpovědětVymazat
  7. Ty balzámy na rty jsou skvělý! :-) Já používám jen korektor :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Dvojitý štětec je do kosmetické taštičky opravdu praktický a dobrý pomocník :) ale já už si ani nedokáži představit, že si make-up nanáším pomocí štětce, houbička prostě vede :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :) neváhejte sledovat blog :)