pondělí, ledna 30

WE'VE BEEN ON THE RUN DRIVING IN THE SUN LOOKING OUT FOR #1 CALIFORNIA HERE WE COME RIGHT BACK WHERE WE STARTED FROM HUSTLERS GRAB YOUR GUNS


Jak moc jste po dnešku vyčerpaní, já pomalu usínám v sedě. Díky bohu že zítra není škola tak náročná. (Mimochodem jsem vám zapomněla říci že mi v neděli přijede studentka na výměnný pobyt )) o tom vám řeknu více, ale později.) Zítra si jdu konečně vybrat plesové šaty, i když mám z plesu celkem zvláštní pocit... skoro bych řekla že se mi tam nechce. Jak třeba probíhala vaše imatrikulace, a co jste měli na sobě ? ))

2 komentáře:

  1. Přeju ať se výběr šatů povede :-)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě nám pak musíš napsat o té studentce,musí to být amazing!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :) neváhejte sledovat blog :)