středa, února 22

Love Love Love L'ORÉAL

Přeji krásnou středu. Jaký jste měli den? Já jsem se probudila v půl 12 což přidalo na mích absencích ve škole, ale zase mi přibylo více času opakovat si francouzštinu do skonání světů na zítřejší zkoušky. (byla sem schopna si jen srovnat věci na psacím stole. Nemůžu se k tomu dokopat) Ty budou poslední a mám tenhle týden konečně pokoj. Včerejší psychologie dopadla na dvojku a já můžu skákat do stropu )) 



Další kousek od mé oblíbené značky L'ORÉALparis tentokrát je to denní a noční hydratační krém. Brzy čekejte recenzi jestli se koupě vyplatí.




Jelikož se venku celkem oteplilo, vytáhla jsem svoje 2 podzimní kabáty. Oba jsou z H&M. První v tmavě modré s volnějším střihem a další černý který má sice zavazování ale to obvykle ani nepoužívám.


1 komentář:

Děkuji za komentář :) neváhejte sledovat blog :)