středa, prosince 14

lover of lights

Rozplývám se nad fotkami pokojů kde jsou vánoční žárovičky. Miluji citáty na zdi a každá taková fotka je pro mě inspirací. Není nic co by víc dokázalo zútulnit pokoj (až na krb teda). Polštáře,svíčky,světýlka,teplý čaj a klidná rocková hudba... to je moje :)

Po vánocích bych si konečně chtěla zařídit nový pokoj. Z našetřených peněz a vánočních darů, by jsem si koupila nový nábytek a vymyslela doplňky. Určitě bych vás tím provedla, takže můžete očekávat projekt který už mám naplánovaný dlouho. A po novém roce by se měl plně rozjet.

Já si momentálně vychutnávám angínu. Takže mám poměrně dost času dělat to, na co bych  čas neměla. Užívejte si předvánoční atmosféry dokud můžete. Za chvilku to všechno končí :)










Lauidless

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) neváhejte sledovat blog :)