středa, prosince 14

Vánoční řetězovka č.1


Sice trošku později,ale přece. Chtěla bych vás seznámit s touto vánoční řetězovkou. (řetězovky typu jestli to nepošleš...bla bla nesnáším,ale tahle je jiná :) Za tímto projektem stojí blog této slečny Sue. Nebude na škodu pokud se také připojíte :)

1. Čo máš na Vianociach najradšej?
Světýlka! Miluju krásné žluté vánoční světýlka na domech nebo ozdobené stromy. Miluji vůni skořice,vanilky a nejlépe všeho dohromady. Hlavně ta vůně jehličí (ne, nemyslím tu vůni do záchodu :D) Také sníh, bílý nedotknutý a čerstvě napadaný sníh. Jak to krásně křupe pod nohama když se jim procházíte :)


2. Aké zvyky máš v rodine?
Každý rok je to jiné, abych upřímně řekla. Všichni doma jsem Slováci (a áno, viem hovorit' po slovensky) Že by jsme si pekly kapra a jedli rybí polévku to zase ne. Vítězí bramborový salát a Kapustnica (zelňačka). Večeřet začínáme kolem 6té hodiny. Na stole máme zapálené svíčky. Když dojíme, rozbalíme si dárečky a pak všichni společně jedeme k babičce.. (samozřejmě že nejde jen o ty dárky,jen se mi nechce vypisovat všechny zvyky které provádí moje šílená maminka)

3. Do kedy si veril/a na Ježiška?

Asi tak do první třídy :)

4. Aké darčeky najradšej dostávaš?
Udělá mi radost každá maličkost, vánoce neberu jako "hurá dostanu nový věci" spíš mě vždycky překvapí jak mě ta osoba bere ze svého úhlu pohledu. A co si myslí že by se mi mohlo líbit. Hlavně když to udrží v tajemství :)

5. Aký je tvoj najobľúbenejší darček z detstva?
Nesnášela jsem když sem pod stromečkem jako maličká nacházela oblečení. Je jasné že na prvním místě pro mě byli hračky, a knížky. Z hraček mi snad nic ani nezůstalo. Ale nějaké knížky mám i do ted' :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) neváhejte sledovat blog :)